Większość placówek Banku Millennium jest otwarta



W związku z aktualnymi zaleceniami Ministra Zdrowia niektóre oddziały mogą funkcjonować inaczej niż zwykle. Przed wizytą sprawdź, w jakich godzinach otwarta jest placówka, do której chcesz się udać.

Jeśli nie czujesz się w pełni zdrowy, masz kaszel, ból gardła, gorączkę lub inne objawy chorobowe, zachęcamy do rezygnacji z wizyty w placówce i kontaktu z lekarzem. Pamiętaj, że większość operacji i płatności możesz wykonać bezpiecznie z domu w Millenecie lub aplikacji mobilnej. Sprawdź, jak działamy w związku z zagrożeniem epidemią >


W przypadku, kiedy udajesz się do placówki pamiętaj o kilku zasadach bezpieczeństwa:
  • W najbliższych dniach w placówkach, ze względów szczególnej ochrony przed zachorowaniami, może przebywać mniejsza liczba Klientów. Nasi pracownicy zadbają o to, aby kontrolować sytuację w tym zakresie.
  • Prosimy zachowaj podczas wizyty bezpieczną odległość od innych osób.
  • Gotówkę wypłacaj z bankomatu kartą lub BLIKIEM, a do kasy zapraszamy po odbiór wypłat awizowanych. W trosce o Twoje bezpieczeństwo codziennie czyścimy urządzenia zlokalizowane w placówkach Banku. Używamy do tego zarówno specjalistycznych środków do czyszczenia sprzętu elektronicznego, jak również środków dezynfekujących klawiaturę.
  • Transakcje walutowe realizuj bezgotówkowo i online. W związku z wstrzymaniem ruchu lotniczego w naszym kraju, wypłaty gotówki w obcej walucie są obecnie ograniczone, szukamy alternatywnych sposób jej dostarczania


Obsługa osób powyżej 60 roku życia


We wszystkich placówkach od poniedziałku do piątku w godz. 10-12 osoby powyżej 60 roku życia obsługujemy w pierwszej kolejności.


Dodatkowo zapewniamy, że Twoje pieniądze są bezpieczne. Więcej informacji na ten temat możesz znaleźć na stronie Bankowego Funduszu Gwarancyjnego. Przypominamy, że dla większości rachunków wypłaty z dowolnego bankomatu w Polsce są bezpłatne.

Znajdź placówkę lub bankomat