Zaktualizuj przeglądarkę internetową do najnowszej wersji, aby dalej korzystać ze wszystkich funkcji i zwiększyć swoje bezpieczeństwo w internecie.
Zaktualizuj przeglądarkęDobre praktyki rynkowe
Bank utrzymuje aktywne relacje z uczestnikami i instytucjami rynku kapitałowego oparte o obowiązujące w tym zakresie regulacje prawne oraz najlepsze praktyki rynkowe: zasadę otwartości, równego traktowania wszystkich podmiotów oraz równego dostępu do informacji.
Bank przestrzega również zasad zapisanych w „Dobrych Praktykach Spółek Notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych" i informuje publicznie o realizacji tych zasad oraz stosuje się do "Zasad Dobrej Praktyki Bankowej" określonych przez Związek Banków Polskich.
Regulatorzy i nadzór rynku
Bank priorytetowo traktuje kwestie współpracy z organami nadzorującymi poszczególne obszary jego aktywności.
Bank angażuje się także w tworzenie regulacji prawnych dotyczących rynku przez delegowanie grona swoich ekspertów do pracy w grupach roboczych opracowujących nowe regulacje.
Komunikacja korporacyjna
Bank zapewnia równy dostęp do informacji dotyczących Grupy Banku Millennium wszystkim grupom Interesariuszy. Do wiadomości publicznej podawane są regularnie – w postaci raportów kwartalnych, półrocznych, rocznych – dane o Banku i jego wynikach finansowych.
Najważniejsze wydarzenia związane z działalnością Grupy Banku publikowane są także w formie raportów bieżących lub też przekazywane do wiadomości publicznej poprzez publikowanie informacji prasowych, organizowanie konferencji prasowych oraz konferencji dla analityków rynku finansowego.