Zlecaj przelewy jednym zdaniem

Poznaj Millę i nowy wymiar bankowania. Zobacz, co jeszcze potrafi automatyczny asystent w aplikacji

Dlaczego warto poznać Millę?

  • Gdy chcesz szybko zlecić przelew

    Nie musisz wypełniać danych, podaj kwotę i odbiorcę przelewu lub kwotę i numer telefonu do doładowania. Milla sama wypełni formularz, który Ty jedynie potwierdzisz.

  • Gdy szukasz czegoś w historii transakcji

    Milla pomoże Ci odnaleźć wybraną transakcję w historii.

  • Gdy zastanawiasz się, kiedy pieniądze trafią na konto

    Zlecasz do kogoś przelew lub czekasz, aż pieniądze wpłyną na Twoje konto? Milla wie, kiedy środki trafią na konto.

  • Gdy masz zajęte ręce

    Z Millą możesz rozmawiać, pisząc lub mówiąc. By porozmawiać, wystarczy wcisnąć mikrofon w okienku konwersacji i zacząć mówić. Możesz też wybrać jedną z dostępnych opcji.

Millę znajdziesz w aplikacji

Millę znajdziesz w aplikacji

Przykładowe rozmowy

  • Sprawdź wydatki

  • Doładuj telefon na kartę

  • Przelej pieniądze

  • Doładuj kartę przedpłaconą

  • Kiedy dotrze przelew?

Pytania i odpowiedzi

  • Do korzystania z usługi wystarczy telefon z aktywną aplikacją mobilną Banku Millennium w wersji 4.30.637 (lub wyższych) dla urządzeń z Androidem. Po naciśnięciu ikonki konwersacji w prawym górnym rogu po zalogowaniu do aplikacji zobaczysz ekran startowy z informacjami na temat korzystania z usługi. Z automatycznym asystentem Millą możesz rozmawiać w języku polskim, nagrywając komendę bądź pytanie, napisać lub wybrać dostępną opcję.

  • Automatyczny asystent dostępny jest tylko w języku polskim i potrafi:

    • zlecić wykonanie przelewu (krajowego, przelewu BLIK na telefon, przelewu własnego)
    • pokazać historię transakcji dla kart i kont
    • pokazać listę nadchodzących i zaplanowanych płatności
    • doładować telefon na kartę
    • doładować karty przedpłacone
    • wskazać informacje o sesjach Elixir, czyli kiedy dotrą na konto odbiorcy środki zlecone przelewem
  • Zamiast pisać polecenia, możesz wydawać głosowo komendy lub zadawać pytania. Wystarczy tylko, że w oknie konwersacji wciśniesz mikrofon po prawej stronie i zaczniesz mówić. Podobnie jak w przypadku korzystania z komunikatorów na portalach społecznościowych. Po nagraniu swoją wypowiedź zobaczysz w formie tekstowej.

    Automatyczny asystent Milla odpowie na miarę swoich umiejętności. Pamiętaj, że Milla nie jest żywą osobą, ale inteligentnym mechanizmem, który szybko się uczy, jednak nie zna jeszcze odpowiedzi na wszystkie pytania. Jeśli nie rozpozna komendy, może dopytać o szczegóły.

  • W każdej chwili rozmowę z Millą możesz przerwać lub anulować ostatnią komendę, wpisując lub nagrywając słowo: „Stop".

  • Korzystanie z usług automatycznego asystenta jest tak samo bezpieczne, jak korzystanie z innych funkcji aplikacji. Obowiązują te same limity i zabezpieczenia, np. każde polecenie przelewu zatwierdzisz Hasłem Mobilnym w przypadku przelewów do odbiorców niezaufanych lub przyciskiem Zatwierdź w przypadku przelewów do odbiorców zaufanych.