Od 25.08 nie będzie możliwe logowanie do Millenetu z wersji przeglądarki, z której teraz korzystasz. Zaktualizuj przeglądarkę na swoim urządzeniu i korzystaj z bankowości internetowej wygodnie i bezpiecznie.
Zaktualizuj przeglądarkęZlecenie przelewu krajowego w telefonie, czyli aplikacji mobilnej jest łatwe i bezpieczne. Musisz tylko znać dane odbiorcy.
Zaloguj się do aplikacji i kliknij przycisk Przelew
Wypełnij krótki formularz, każde pole jest dokładnie opisane. Jeśli opłacasz rachunki, pamiętaj, by podać tytuł przelewu zgodnie tym, co napisane jest na fakturze
Potwierdź przelew PIN lub odciskiem palca
Możesz zapłacić rachunek bez przepisywania żadnych danych. Wybierz z menu w aplikacji Płatności > Zeskanuj kod i zapłać. Nakieruj telefon na ten kod, wszystkie dane podstawią się automatycznie.
To bezpłatny przelew, który dociera natychmiast, nawet w święta - wystarczy Ci numer telefonu odbiorcy.
Zaloguj się do aplikacji i kliknij przycisk Wykonaj przelew
Wprowadź nazwę i numer telefonu odbiorcy lub wybierz z listy kontaktów BLIK
Potwierdź przelew PIN lub odciskiem palca
Chcesz skorzystać z dodatkowych opcji? Tutaj znajdziesz potrzebne informacje.
Przed zrobieniem przelewu, zastanów się, komu i jak chcesz wysłać pieniądze. Mamy kilka rodzajów przelewów, aby ułatwić Ci jego zrobienie. Najczęściej będziesz korzystać z przelewu krajowego, ale możesz też:
Odbiorca potrzebuje pieniędzy natychmiast? Zrób przelew natychmiastowy. Pieniądze dotrą w kilka sekund. Na dole formularza zaznacz pole Przelew natychmiastowy.
Pamiętaj, że za taki przelew pobieramy opłatę zgodnie z cennikiem. Informacja o koszcie jest zawsze widoczna w dolnej części formularza.
Jeśli chcesz regularnie wysyłać przelew na taką samą kwotę do tego samego odbiorcy, możesz utworzyć zlecenie stałe.
Aby dodać zlecenie stałe w menu wybierz kolejno: Płatności > Przelewy > Zlecenie stałe > Nowe zlecenie stałe.
Jeśli często robisz przelew do danej osoby, zapisz ją do listy odbiorców. Podczas wykonywania przelewu zaznacz Dodaj dane tego odbiorcy do listy odbiorców.
Jeśli dodasz tego odbiorcę do zaufanych, to przelewy będą wysyłane bez konieczności dodatkowego potwierdzania np. Hasłem SMS.
Podczas dodawania nowego odbiorcy zaznacz opcję Zaufany odbiorca i potwierdź swój wybór Hasłem 1. Od tego momentu do danego odbiorcy możesz wysyłać przelewy bez podawania hasła.
Jeśli zleciłeś przelew z przyszłą datą realizacji, ale chcesz go zmodyfikować albo usunąć, możesz to zrobić w sekcji Moje Finanse > Nadchodzące płatności.
Pamiętaj, że zawsze możesz skorzystać z naszej pomocy. Po wejściu w menu wybierz na górze ekranu ikonkę Kontakt, by np. szybko połączyć się z konsultantem.