O firmie
Spółka Millennium Telecommunication Services sp. z o.o. od początku swojego istnienia, działając w ramach Grupy Banku Millennium, świadczyła różnorodne usługi zarówno na rzecz podmiotów Grupy, jak i na rzecz klientów Banku Millennium S.A., w tym usługi uzupełniające ofertę banku kierowaną do jego klientów.
Od roku 2009 spółka działa jako dostawca usług telekomunikacyjnych.
Usługi
Millennium Telecommunication Services sp. z o.o. jest dostawcą usług telekomunikacyjnych, prowadzącym działalność w dziedzinie telekomunikacji na podstawie uprawnień do świadczenia usług telekomunikacyjnych, zgodnie z ustawą Prawo telekomunikacyjne i regulaminem świadczenia usług stanowiącym integralną część umowy.
Millennium Telecommunication Services Sp. z o.o., jako dostawca usługi, świadczy na rzecz abonentów oraz abonentów kwalifikowanych usługę telekomunikacyjną udostępnienia platformy transakcyjnej, w celu umożliwienia abonentowi i abonentowi kwalifikowanemu wymiany komunikatów związanych z zawieraniem transakcji. Millennium Telecommunication Services Sp. z o.o. jako podmiot udostępniający platformę transakcyjną nie jest stroną jakichkolwiek transakcji zawieranych za jej pośrednictwem pomiędzy abonentami a abonentami kwalifikowanymi.
Zakres, zasady i warunki świadczenia przez Millennium Telecommunication Services Sp. z o.o. usług telekomunikacyjnych określa regulamin, który abonent oraz abonent kwalifikowany otrzymują przy zawarciu umowy o udostępnienie platformy transakcyjnej.
Opłaty
Z tytułu świadczonej usługi abonent nie ponosi opłat na rzecz Millennium Telecommunication Services Sp. z o.o.
Z tytułu świadczenia usługi abonent kwalifikowany zobowiązany jest do ponoszenia na rzecz Millennium Telecommunication Services Sp. z o.o. opłat stałych i zmiennych określonych w umowie abonenta kwalifikowanego.
Abonent i abonent kwalifikowany ponoszą we własnym zakresie wszystkie koszty połączenia internetowego, koszty instalacji i bieżące koszty odnoszące się do jego sprzętu i oprogramowania. Opłaty i koszty transakcji zrealizowanych za pośrednictwem usługi podlegają stosownym umowom, regulacjom i tabelom opłat i prowizji obowiązującym u abonenta kwalifikowanego.
Reklamacje
Abonent i abonent kwalifikowany może składać reklamacje z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania usługi.
Abonent kwalifikowany może także składać reklamacje z tytułu nieprawidłowego obliczenia należności z tytułu świadczenia usługi.
Zasady składania i rozpatrywania reklamacji:
- Reklamacja może zostać złożona na piśmie na adres siedziby Millennium Telecommunication Services Sp. z o.o. Za dzień złożenia reklamacji przyjmuje się datę wpływu reklamacji do Millennium Telecommunication Services Sp. z o.o.
- Reklamacja może być złożona w terminie do 12 miesięcy od dnia, w którym usługa została nienależycie wykonana lub miała być wykonana, lub od dnia doręczenia faktury VAT zawierającej nieprawidłowe obliczenie należności z tytułu świadczenia usługi.
- Reklamację złożoną po upływie terminu, o którym mowa powyżej, pozostawia się bez rozpoznania, o czym Millennium Telecommunication Services Sp. z o.o. niezwłocznie powiadamia reklamującego.
- Termin na rozpatrzenie reklamacji wynosi 30 dni od dnia jej złożenia.
Strony umowy mogą także ustalić w umowie inne postanowienia w zakresie składania i rozpatrywania reklamacji.
GRUPA BANKU MILLENNIUM S.A.
Millennium Telecommunication Services sp. z o.o.
ul. Stanisława Żaryna 2A, 02-593 Warszawa