O firmie
Spółka Millennium Telecommunication Services sp. z o.o. od początku swojego istnienia, działając w ramach Grupy Banku Millennium, świadczyła różnorodne usługi zarówno na rzecz podmiotów Grupy, jak i na rzecz klientów Banku Millennium S.A., w tym usługi uzupełniające ofertę banku kierowaną do jego klientów.
Od roku 2009 spółka działa jako dostawca usług telekomunikacyjnych.
Usługi
Millennium Telecommunication Services sp. z o.o. jest dostawcą publicznej usługi komunikacji elektronicznej (usługi telekomunikacyjnej), polegającej na tym, że Millennium Telecommunication Services sp. z o.o. świadczy na rzecz abonentów oraz abonenta kwalifikowanego (Banku Millennium S.A.) usługę komunikacji elektronicznej polegającej na udostępnieniu platformy transakcyjnej w celu umożliwienia abonentowi i abonentowi kwalifikowanemu wymiany komunikatów związanych z zawieraniem transakcji.
Abonentem może być wyłącznie osoba, która uprzednio zawarła z Bankiem Millennium S.A. umowę umożliwiającą mu zawieranie transakcji.
Millennium Telecommunication Services sp. z o.o. jako podmiot udostępniający platformę transakcyjną nie jest stroną jakichkolwiek transakcji zawieranych za jej pośrednictwem pomiędzy abonentami a abonentem kwalifikowanym.
Opłaty
Z tytułu świadczonej usługi abonent nie ponosi opłat na rzecz Millennium Telecommunication Services sp. z o.o.
Z tytułu świadczenia usługi abonent kwalifikowany zobowiązany jest do ponoszenia na rzecz Millennium Telecommunication Services sp. z o.o. opłat stałych i zmiennych określonych w umowie abonenta kwalifikowanego.
Abonent i abonent kwalifikowany ponoszą we własnym zakresie wszystkie koszty połączenia internetowego, koszty instalacji i bieżące koszty odnoszące się ich sprzętu i oprogramowania niezbędnych do korzystania z platformy transakcyjnej. Opłaty i koszty transakcji zrealizowanych za pośrednictwem usługi podlegają stosownym umowom, regulacjom i tabelom opłat i prowizji obowiązującym u abonenta kwalifikowanego.
Reklamacje
Abonent i abonent kwalifikowany mogą składać reklamacje z tytułu niedotrzymania z winy Millennium Telecommunication Services sp. z o.o. określonego w umowie abonenta i umowie abonenta kwalifikowanego terminu rozpoczęcia świadczenia usługi lub z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania usługi.
Abonent kwalifikowany może dodatkowo składać reklamacje z tytułu nieprawidłowego obliczenia należności z tytułu świadczenia usługi. W umowie abonenta kwalifikowanego mogą zostać określone inne zasady składania i rozpatrywania reklamacji niż określone w umowie abonenta.
Reklamacja powinna zawierać:
- imię i nazwisko/nazwę (firmę) oraz adres zamieszkania/siedziby abonenta;
- przedmiot reklamacji oraz reklamowany okres;
- przedstawienie okoliczności uzasadniających reklamację;
- datę zawarcia umowy i określony na jej podstawie termin rozpoczęcia świadczenia usługi: w przypadku reklamacji dotyczącej niedotrzymania z winy Millennium Telecommunication Services sp. z o.o. terminu rozpoczęcia świadczenia Usługi;
- sposób, w jaki ma zostać przekazana odpowiedź na reklamację;
- podpis abonenta – w przypadku reklamacji złożonej w formie pisemnej.
Reklamacja może zostać złożona na piśmie na adres siedziby Millennium Telecommunication Services sp. z o.o., e-mailem na adres: mts@bankmillennium.pl lub za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej abonenta kwalifikowanego. Za dzień złożenia reklamacji przyjmuje się datę wpływu reklamacji do Millennium Telecommunication Services sp. z o.o. lub abonenta kwalifikowanego.
Reklamacja może być złożona w terminie do 12 miesięcy od końca okresu rozliczeniowego, w którym zakończyła się przerwa w świadczeniu usługi, lub od dnia w którym usługa została nienależycie wykonana lub miała być wykonana lub od dnia doręczenia faktury VAT zawierającej nieprawidłowe obliczenie należności z tytułu świadczenia usługi. Reklamację złożoną po upływie ww. terminu pozostawia się bez rozpoznania, o czym Millennium Telecommunication Services sp. z o.o. niezwłocznie powiadamia reklamującego.
Jeżeli Millennium Telecommunication Services sp. z o.o. nie rozpatrzył reklamacji w terminie 30 dni od dnia jej złożenia, uważa się, że uznał żądanie określone w reklamacji za uzasadnione. Przez rozpatrzenie reklamacji rozumie się wysłanie przed upływem tego terminu odpowiedzi zawierającej informacje o uwzględnieniu lub nieuwzględnieniu reklamacji wraz z uzasadnieniem.
W przypadku wniesienia reklamacji w formie pisemnej przesyłką pocztową, pocztą elektroniczną lub za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej abonenta kwalifikowanego abonent otrzymuje w terminie 14 dni potwierdzenie jej wniesienia. Rozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej wniesienia zwalnia Millennium Telecommunication Services sp. z o.o. od obowiązku potwierdzania wniesienia reklamacji.
W przypadku złożenia reklamacji w formie elektronicznej z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej (e-mailem albo za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej abonenta kwalifikowanego), Millennium Telecommunication Services sp. z o.o. potwierdza przyjęcie reklamacji oraz udziela odpowiedzi na reklamację w formie elektronicznej na wskazany w tym celu adres poczty elektronicznej albo z wykorzystaniem innego, wskazanego przez abonenta środka komunikacji elektronicznej. Jeżeli abonent nie wskaże adresu poczty elektronicznej albo innego środka komunikacji elektronicznej, Millennium Telecommunication Services sp. z o.o. potwierdza przyjęcie reklamacji oraz udziela odpowiedzi na reklamację na adres poczty elektronicznej, z którego reklamacja została wysłana albo z wykorzystaniem innego środka komunikacji elektronicznej użytego przez abonenta do złożenia reklamacji.
Abonent wyraża zgodę, aby w przypadku złożenia reklamacji w formie pisemnej, Millennium Telecommunication Services sp. z o.o. potwierdził przyjęcie reklamacji oraz udzielił odpowiedzi na reklamację wysyłając e-mail na wskazany przez abonenta adres e-mail albo za pośrednictwem bankowości elektronicznej abonenta kwalifikowanego.
W przypadku uwzględnienia reklamacji dotyczącej wysokości opłat stałych lub opłat zmiennych należnych od abonenta kwalifikowanego Millennium Telecommunication Services sp. z o.o. wystawia fakturę korygującą.
Kwoty przysługujące abonentowi kwalifikowanemu w związku z uwzględnieniem reklamacji zostaną zgodnie z jego wnioskiem zwrócone na wskazany przez niego rachunek bankowy albo zaliczone na poczet przyszłych należności za usługę.
W przypadku zgłoszenia reklamacji co do wysokości faktury VAT za czas trwania postępowania reklamacyjnego nie są pobierane odsetki od kwot objętych reklamacją.
W przypadku, gdy Millennium Telecommunication Services sp. z o.o. posiada wobec abonenta kwalifikowanego wymagalną i niesporną wierzytelność pieniężną z tytułu umowy, która może być dochodzona w postępowaniu przed sądem lub innym organem państwowym, może ją potrącić z wierzytelności reklamującego abonenta kwalifikowanego, tj. z kwoty pieniężnej przysługującej reklamującemu w wyniku uwzględnienia (uznania) reklamacji. Oświadczenie Millennium Telecommunication Services sp. z o.o. o dokonaniu potrącenia przesyłane jest abonentowi kwalifikowanemu wraz z odpowiedzią na reklamację.
Abonent kwalifikowany jest zobowiązany do terminowego uiszczenia należności za usługi nieobjęte reklamacją.
Dokumenty
Wykaz transakcji dostępnych za pośrednictwem Platformy Transakcyjnej
Powyższe wzory dokumentów obowiązują do umów zawieranych od dnia 25.10.2025
Powyższe wzory dokumentów obowiązują do umów zawieranych do dnia 24.10.2025
W przypadku umowy zawartej na odległość albo poza lokalem przedsiębiorstwa abonent będący osobą fizyczną ma prawo, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, odstąpić od umowy w terminie 14 dni od jej zawarcia. Szczegółowe informacje w powyższym zakresie zawarte są w załączniku do umowy Informacje dotyczące skorzystania z prawa odstąpienia od Umowy o świadczenie usługi komunikacji elektronicznej (usługi telekomunikacyjnej polegającej na udostępnieniu Platformy Transakcyjnej) zawartej na odległość /poza lokalem przedsiębiorstwa dla Abonenta będącego osobą fizyczną
GRUPA BANKU MILLENNIUM S.A.
Millennium Telecommunication Services sp. z o.o.
ul. Stanisława Żaryna 2A, 02-593 Warszawa