H@słaSMS

Co to są H@słaSMS?

H@słaSMS to jednorazowe kody wysyłane SMS-em na telefon komórkowy. W Millenet H@słaSMS służą do zatwierdzania operacji w systemie bankowości internetowej dla Klientów indywidualnych i firmowych posiadających dostęp do Millenet za pomocą numeru Millekod.

Jak aktywować H@słaSMS?

Aktywacja H@sełSMS polega na zdefiniowaniu numeru telefonu komórkowego w Banku, na który będą wysyłane jednorazowe hasła do potwierdzania operacji w Millenet. Aktywacja usługi możliwa jest na dwa sposoby.

Krok 1. W Millenet po wydrukowaniu jednorazowego H@sła2 z bankomatu Millennium:

  • Wydrukuj H@sło2 z bankomatu Millennium (wymagane posiadanie karty debetowej lub kredytowej).
  • Po zalogowaniu do Millenet system poprosi Cię o podanie numeru telefonu komórkowego, na który będą wysyłane H@słaSMS.
  • Po zatwierdzeniu numeru otrzymasz SMS z pierwszym H@słemSMS, które trzeba będzie wpisać w Millenet.
  • Na koniec aktywacji system będzie wymagać podania wybranych cyfr z wydrukowanego w bankomacie H@sła2.

Krok 2. Poprzez Telemillennium:

  • Zadzwoń na numer 801 24 HELP (801 244 357) lub +48 22 598 40 50 (dla połączeń z zagranicy lub telefonów komórkowych).
  • Wybierz opcję 2.
  • Wprowadź 8-cyfrowy Millekod.
  • Wprowadź 8-cyfrowe H@sło1.
  • Po chwili uzyskasz połączenie z operatorem.

Zmiana/odblokowanie numeru telefonu dla H@sełSMS odbywa się w identyczny sposób jak aktywacja.

Blokada zdefinowanego numeru telefonu dla H@sełSMS możliwa jest w Millenet.

Zalety:

  • Bezpieczeństwo.H@słaSMS są unikalne dla każdej operacji. Można nim zatwierdzić tylko tę operację, dla której system je wygenerował. Dodatkowo bezpieczeństwo zwiększa wykorzystywane dwóch oddzielnych urządzeń, jakimi są: komputer z dostępem do Internetu oraz telefon komórkowy.
  • Brak dodatkowych kosztów. H@słaSMS są wysyłane na zwykły telefon komórkowy. Za SMS-y zapłaci Bank.
  • Nie musisz zapamiętywać haseł. Bank prześle H@słoSMS zawsze, gdy będziesz wykonywać operację wymagającą jego podania.
  • H@słaSMS można aktywować w każdej chwili