Ważna informacja! Pracujemy nad udoskonaleniem systemu.

Planowana niedostępność systemu 26 listopada (00:00-01:00)
Obecnie pracujemy nad usprawnieniem systemu i potrzebujemy czasu, by wszystko sprawdzić. Dlatego system Millenet, aplikacja mobilna, płatności BLIK oraz internetowe będą niedostępne 26 listopada od północy do godz. 1:00. Mamy nadzieję przywrócić pełną dostępność wcześniej.
Serdecznie przepraszamy za wszelkie utrudnienia.

Zasady bezpieczeństwa

  •  
    Nie podawaj w całości numeru PESEL, paszportu lub dowodu osobistego.
  •  
    Nie podawaj numeru telefonu w części lub w całości.
  •  
    Przed wpisaniem H@słaSMS potwierdzającego każdą operację (np. przelew krajowy) porównuj dane w treści SMS-a z informacjami na stronie internetowej.
  •  
    Jeśli otrzymasz informację, że wydano duplikat Twojej karty SIM do telefonu, mimo że jej nie zamawiałeś, natychmiast skontaktuj się z nami i zablokuj konto.
  •  
    Nie instaluj również na swoim telefonie oprogramowania pochodzącego z podejrzanego źródła.
  •  
    W razie wątpliwości związanych z podawaniem jakichkolwiek danych, prosimy o kontakt z Bankiem: 801 244 357 lub +48 22 598 40 50.