Czym są powiadomienia transakcyjne?

To bezpłatne wiadomości, które zobaczysz na ekranie głównym Twojego smartfona lub tabletu bez logowania do aplikacji Banku Millennium. Dzięki nim jesteś zawsze na bieżąco. Sam decydujesz, jakie informacje chcesz otrzymywać:

  • transakcje kartą płatniczą
  • przelewy przychodzące i wychodzące
  • niezrealizowane operacje
  • przypomnienia (np. o spłacie karty kredytowej)

Powiadomienia transakcyjne (inaczej powiadomienia push) dostępne są dla telefonów w systemem iOS lub Android

Jak włączyć powiadomienia transakcyjne?

Krok 1: Ustaw w aplikacji Banku Millennium, jakie powiadomienia chcesz otrzymywać:

1
2
3

Zaloguj się do aplikacji mobilnej i wejdź w menu główne

Przejdź do Więcej możliwości > Ustawienia > Powiadomienia

Wybierz, jakie powiadomienia transakcyjne chcesz otrzymywać

1

Zaloguj się do aplikacji mobilnej i wejdź w menu główne

2

Przejdź do Więcej możliwości > Ustawienia > Powiadomienia

3

Wybierz, jakie powiadomienia transakcyjne chcesz otrzymywać

Krok 2: Sprawdź w ustawieniach telefonu, czy aplikacja zezwala na wysyłanie powiadomień:

  • W systemie iOS:

    1. Wejdź w Ustawienia > Powiadomienia

    2. Znajdź i kliknij w aplikację Banku Millennium

    3. Wybierz opcję Włącz Powiadomienia i określ styl wyświetla powiadomień


  • W systemie Android:

    1. Wejdź w Ustawienia > Aplikacje

    2. Znajdź i kliknij w aplikację Banku Millennium > Powiadomienia

    3. Wybierz Zezwalaj na powiadomienia i określ styl wyświetla powiadomień


Rozwiązywanie problemów

Co zrobić, jeśli powiadomienia transakcyjne nie przychodzą?

Jeżeli korzystasz z systemu Android i prawidłowo wykonałeś krok 1 i 2 opisany powyżej a nadal nie otrzymujesz powiadomień, sprawdź następujące ustawienia swojego urządzenia.

Ścieżki dostępu do wybranych ustawień mogą różnić się w zależności od posiadanego przez Ciebie telefonu i wersji systemu Android. Poniżej przykład dla telefonów Huawei z Androidem 6.0:

  • Ustawienia dotyczące zużycia energii

    Czasem ustawienia dotyczące oszczędzania energii w telefonie mogą blokować powiadomienia transakcyjne, szczególnie, gdy ekran telefonu jest wygaszony. Upewnij się, że aplikacja mobilna Banku Millennium może pracować również przy wygaszonym ekranie.

    Wejdź w Ustawienia > Ustawienia zaawansowane > Menedżer baterii i wybierz plan zasilania Normalny. Następnie wejdź w Aplikacje chronione i upewnij się, że aplikacja Banku Millennium jest oznaczona jako chroniona.


  • Ustawienia dotyczące zużycia danych

    W niektórych przypadkach, gdy ekran w Twoim telefonie jest wygaszony, ograniczona jest również transmisja danych (połączenie z Internetem). Aby powiadomienia do Ciebie przychodziły, wymagane jest stałe połączenie z Internetem. Upewnij się, czy aplikacja Banku Millennium ma możliwość używania danych internetowych w tle.

    - Wejdź w Ustawienia > Więcej > Sieć komórkowa. Aby otrzymywać powiadomienia, opcje „Transfer danych” oraz „Transmisja danych zawsze włączona” powinny być włączone.

    - Wejdź w Ustawienia > Zarządzanie transmisją danych > Aplikacje sieciowe > Zaawansowane zarządzanie siecią i upewnij się, że aplikacja Banku Millennium może korzystać z komórkowej transmisji danych (również w tle).