test publikacji 10

Dlaczego warto mieć aplikację?

Bezpłatna aplikacja mobilna Banku Millennium to szybszy i wygodniejszy sposób na codzienne bankowanie. Dzięki niej masz stały dostęp do swoich pieniędzy i lepszą kontrolę nad finansami. Kiedy przydaje się aplikacja?

  • Gdy nie masz przy sobie karty lub gotówki
    Dzięki aplikacji możesz płacić w sklepach, wypłacać z bankomatu i robić zakupy online.
  • Gdy chcesz sprawdzić, ile masz pieniędzy
    Stan konta czy wykorzystany limit karty kredytowej sprawdzisz od razu, przed zalogowaniem do aplikacji.
  • Gdy chcesz szybko zrobić przelew
    Nie musisz znać numeru konta odbiorcy, przelew wykonasz na numer telefonu.
  • Gdy chcesz zyskać dostęp do atrakcyjnych ofert
    Wyjątkowo oprocentowane lokaty dostępne są tylko dla użytkowników aplikacji.

Wypróbuj aplikację teraz

Sprawdź, jak aktywować aplikację, zalogować się do aplikacji i przetestuj podstawowe funkcje.

link otwiera się w nowym oknieZobacz wersję demo bez pobierania

Pobierz aplikację

Aby pobrać bezpłatną aplikację, kliknij na logo sklepu, zeskanuj kod QR po prawej lub wejdź na www.bankmillennium.pl/mb

link otwiera się w nowym oknie link otwiera się w nowym oknie link otwiera się w nowym oknie link otwiera się w nowym oknie

Jak aktywować aplikację?

1
2
3

Zarejestruj się w aplikacji
Uruchom pobraną aplikację. Wpisz swój MilleKod i otrzymane jednorazowe H@sło SMS, a następnie znaki wybranego identyfikatora np. PESEL.

Ustal PIN i Hasło Mobilne
Ustal 4-cyfrowy PIN, którym będziesz logować się do aplikacji oraz 8-cyfrowe Hasło Mobilne do zatwierdzania operacji (np. przelewów).

Zacznij korzystać!
Teraz możesz dostosować aplikację do własnych potrzeb - ustawić własne tło czy wybrać funkcje widoczne przed zalogowaniem.

1

Zarejestruj się w aplikacji
Uruchom pobraną aplikację. Wpisz swój MilleKod i otrzymane jednorazowe H@sło SMS, a następnie znaki wybranego identyfikatora np. PESEL.

2

Ustal PIN i Hasło Mobilne
Ustal 4-cyfrowy PIN, którym będziesz logować się do aplikacji oraz 8-cyfrowe Hasło Mobilne do zatwierdzania operacji (np. przelewów).

3

Zacznij korzystać!
Teraz możesz dostosować aplikację do własnych potrzeb - ustawić własne tło czy wybrać funkcje widoczne przed zalogowaniem.

Zobacz wideo jak aktywować aplikację

Możliwości

Cały czas ulepszamy naszą aplikację. Zobacz, jakie funkcje wprowadziliśmy ostatnio.

Poznaj wszystkie możliwości

  • Doładowanie telefonu

    Doładowanie telefonu

    Doładuj telefon na kartę dla siebie lub dowolnej osoby. Wszystko w ciągu kilku sekund.

    Dowiedz się więcej
  • Rozszerzona rzeczywistość

    Rozszerzona rzeczywistość

    Zyskaj wyjątkowe oprocentowanie na lokacie. Załóż poprzez Rozszerzoną rzeczywistość Lokatę Mobilną dostępną jedynie w aplikacji.

    Dowiedz się więcej
  • Bilety i parkomaty

    Bilety i parkomaty

    Nie szukaj kiosku ani parkomatu. Kup bilet komunikacji miejskiej lub zapłać za parking w aplikacji.

    Dowiedz się więcej
  • Logowanie odciskiem palca

    Logowanie odciskiem palca

    Masz telefon z czytnikiem odcisku palca? Zamiast podawać PIN przyłóż palec by się zalogować.

    Dowiedz się więcej
  • Mobilna skrytka

    Mobilna skrytka

    Nie musisz trzymać plastikowych kart lojalnościowych w portfelu. Trzymaj ich zdjęcia w aplikacji!

    Dowiedz się więcej
  • Smartwatch

    Smartwatch

    Zintegruj aplikację z zegarkiem i korzystaj z podstawowych funkcji aplikacji na smartwatchu.

    Dowiedz się więcej

Pełna lista funkcji

Bezpieczeństwo

Bezpieczeństwo

  • Zabezpieczenia aplikacji gwarantujące bezpieczeństwo produktów i usług bankowych

    • Dostęp do aplikacji jest chroniony indywidualnym 4-cyfrowym kodem PIN,
    • 3-krotne błędne podanie kodu PIN powoduje jego zablokowanie, co chroni przed próbą złamania tego zabezpieczenia przez osoby niepowołane. Do ustalenia nowego kodu PIN niezbędny jest kod PUK, który można uzyskać przez Millenet,
    • Dane dotyczące Twoich rachunków i innych produktów bankowych nie są przechowywane w pamięci telefonu, co zwiększa bezpieczeństwo tych danych w sytuacji utraty urządzenia,
    • Aplikacja mobilna nie jest podatna na ataki typu phishing, polegające na przedstawieniu użytkownikowi fałszywej strony internetowej banku w celu pozyskania danych do logowania,
    • Przelewy krajowe oraz doładowania zlecane za pośrednictwem aplikacji wymagają potwierdzenia Hasłem Mobilnym, które klient ustala i zmienia przez Millenet. Nie dotyczy to przelewów oraz doładowań do odbiorców zaufanych (odbiorców zaufanych oraz doładowania zaufane można definiować w Millenecie),
    • 3-krotne błędne podanie cyfr z Hasła Mobilnego powoduje jego zablokowanie (po zablokowaniu nowe Hasło Mobilne klient może zdefiniować przez Millenet),
    • Po upływie zdefiniowanego przez Ciebie czasu, w którym aplikacja pozostaje bezczynna, następuje automatyczne wylogowanie z aplikacji. W celu dalszego korzystania wymagane jest ponowne podanie kodu PIN,
    • Komunikacja między aplikacją a systemem Banku jest szyfrowana,
    • Kwota transakcji zlecanych za pośrednictwem aplikacji mobilnej jest ograniczona Limitem Mobilnym w wysokości maksymalnie 10 000 PLN (ograniczenie dotyczy przelewów krajowych, natychmiastowych oraz doładowań). Limit Mobilny można edytować w Millenet > Profil > Ustawienia zabezpieczeń > Edytuj Limit mobilny.

  • Zasady zwiększające bezpieczeństwo aplikacji, do których zalecamy się stosować

    • Nigdy nie ujawniaj nikomu swojegu kodu PIN do aplikacji ani Hasła Mobilnego, chroń kod PIN w trakcie logowania,
    • Nie zapisuj kodu PIN ani Hasła Mobilnego w pamięci swojego urządzenia mobilnego,
    • Twój kod PIN powinien być trudny do odgadnięcia, unikaj używania kodów składających się z tych samych cyfr lub z kilku następujących po sobie jak również cyfr położonych obok siebie na klawiaturze, np. 1111, 1234, 2580,
    • Skorzystaj z możliwości blokowania urządzenia przy użyciu kodu PIN. Twój kod PIN do aplikacji powinien być różny od kodu PIN do urządzenia,
    • Pamiętaj, że bank nigdy nie poprosi Cię o podanie pełnego Hasła Mobilnego,
    • Hasło Mobilne powinno różnić się od Hasła1 i powinno być trudne do odgadnięcia,
    • Jeżeli zgubiłeś/aś urządzenie z zainstalowaną aplikacją, niezwłocznie zdezaktywuj ją w Millenecie. Jeżeli nie masz dostępu do internetu, zadzwoń na numer TeleMillennium i zablokuj kanał Bankowości Mobilnej,
    • Jeżeli korzystasz z urządzeń firmy Apple, w programie iTunes, z którym synchronizujesz swoje urządzenie wybierz opcję "Szyfruj kopię zapasową iPhone'a/iPada/iPoda" i ustaw hasło,
    • Zadbaj o bezpieczeństwo swojego urządzenia, używając aktualnego oprogramowania antywirusowego i zapory sieciowej Firewall oraz instalując aktualizacje systemu operacyjnego,
    • Nie instaluj oprogramowania pochodzącego z nieznanych źródeł – aplikacje mobilne należy pobierać jedynie z oficjalnych sklepów z aplikacjami mobilnymi (np. Google Play, App Store, Windows Store),
    • Unikaj otwierania wiadomości MMS oraz zapisywania i otwierania załączników otrzymanych pocztą elektroniczną od nieznanych nadawców,
    • Nie korzystaj z aplikacji mobilnej używając połączenia z sieciami Wi-Fi w miejscach publicznych,
    • Unikaj udostępniania swojego telefonu lub tabletu innym osobom, nie pozostawiaj go też bez nadzoru zwłaszcza w miejscach, gdzie mogą mieć do niego dostęp inne osoby,
    • Jeśli sprzedajesz lub oddajesz swoje urządzenie mobilne innej osobie, pamiętaj o wcześniejszej dezaktywacji aplikacji na tym urządzeniu,
    • Jeśli korzystasz z aplikacji mobilnej, nie dokonuj modyfikacji zabezpieczeń systemu operacyjnego (rooting w przypadku systemu Android oraz jailbreaking w przypadku iOS), polegających m.in. na umożliwieniu instalowania aplikacji z nieautoryzowanych źródeł, gdyż obniża to bezpieczeństwo Twojego urządzenia poprzez możliwość zainstalowania szkodliwego oprogramowania,
    • Wyłączaj Bluetooth w swoim urządzeniu, gdy z niego nie korzystasz.

Pytania i odpowiedzi

  • Aplikacja – podstawowe zagadnienia

    Co to jest aplikacja mobilna?

    Aplikacja mobilna to specjalne oprogramowanie instalowane na urządzeniu mobilnym umożliwiające dostęp do rachunków bankowych i korzystanie z usług bankowych.

    Ile kosztuje korzystanie z aplikacji mobilnej?

    Pobranie i korzystanie z aplikacji mobilnej Banku Millennium jest bezpłatne. Należy jednak pamiętać, że aplikacja nawiązuje połączenie z Internetem. Sprawdź, jakie opłaty nalicza operator Twojej sieci komórkowej za transmisję danych.

    Na jakich urządzeniach mogę zainstalować aplikację mobilną Banku Millennium?

    Aplikacja dostępna jest dla urządzeń mobilnych z systemami Android (wersja 4.0 lub wyższa), iOS (wersja 7.0 lub wyższa), Windows Phone 8 (wersja 8.0 lub wyższa) oraz BlackBerry 10 (wersja 10.0 lub wyższa)*.

    * Aplikacja dostępna jest dla następujących urządzeń: BlackBerry Leap, Blackberry Z10, Blackberry Z3, Blackberry Z30, Blackberry P9982, Blackberry Passport..

    Skąd pobrać aplikację mobilną Banku Millennium?

    Dowiedz się jak pobrać i zainstalować aplikację na swoim urządzeniu

    Na ilu urządzeniach jednocześnie mogę aktywować aplikację?

    Aplikacja może być aktywna na pięciu urządzeniach jednocześnie. Gdy posiadasz aplikację aktywną na pięciu urządzeniach i chcesz aktywować ją na kolejnym urządzeniu, najpierw dezaktywuj jedno z urządzeń przez Millenet.

    Gdzie mogę uzyskać informację, na jakich urządzeniach aktywowana jest aplikacja?

    Zaloguj się do systemu Millenet i wejdź w opcję z paska menu: Bankowość Mobilna > Moje urządzenia.


  • Identyfikatory – MilleKod, Hasło Mobilne, PIN, H@słaSMS

    Co to jest MilleKod i do czego służy?

    MilleKod to 8 cyfrowy numer potrzebny do zalogowania w systemie Millenet, który otrzymałeś/aś podczas zakładania rachunku. Twój numer MilleKod jest zapisany w Umowie korzystania z Kanałów Bankowości Elektronicznej / Umowie Komunikacyjnej.

    Co to jest Hasło Mobilne i do czego służy?

    Hasło Mobilne to 8-cyfrowe hasło służące do aktywacji aplikacji na urządzeniu mobilnym, a także do potwierdzania transakcji zlecanych za pośrednictwem aplikacji mobilnej. Dzięki autoryzacji poprzez podanie Hasła Mobilnego zlecane przez Ciebie transakcje są bezpieczniejsze.

    Jak uzyskać Hasło Mobilne?

    Hasło mobilne jest definiowane przy pierwszej aktywacji aplikacji mobilnej. Może być także ustalone podczas aktywacji usług bankowości mobilnej poprzez system Millenet (opcja w menu: Bankowość Mobilna > Aktywacja/Ustawienia).

    Jak zmienić/odzyskać zapomniane lub zablokowane Hasło Mobilne?

    W sytuacji, gdy zapomnisz lub zablokujesz Hasło Mobilne należy dokonać jego zmiany poprzez Millenet. Hasło Mobilne może zostać zmienione w opcji menu: Bankowość Mobilna > Aktywacja/Ustawienia.

    Co to jest kod PIN?

    Kod PIN to indywidualny 4-cyfrowy kod, który umożliwia dostęp do aplikacji mobilnej. Kod PIN jest ustalany podczas aktywacji aplikacji na urządzeniu mobilnym i służy jako hasło przy każdym logowaniu do aplikacji.

    Czy mogę zmienić kod PIN?

    Tak, kod PIN można zmienić w aplikacji w opcji: Ustawienia > Zmiana PIN. Kod PIN można również zmienić poprzez Millenet w opcji menu: Bankowość Mobilna > Moje urządzenia > Zmiana PIN.

    Nie pamiętam kodu PIN. Co zrobić?

    Skorzystaj z opcji "Odzyskaj PIN" w aplikacji:

    Jeśli posiadasz wersję aplikacji w systemie:

    • iOS: 3.18b12209 lub nowszą,
    • Android: 2.12.01 lub nowszą,
    • Windows Phone 8: 2.2.0.0 lub nowszą,

    możliwość zmiany kodu PIN będzie dostępna bezpośrednio w Millenecie w opcji: Bankowość mobilna > Moje urządzenia > Zmiana PIN.

    Jeśli posiadasz wersję aplikacji w systemie:

    • iOS 3.17b12183 lub starszą,
    • Android 2.11.22 lub starszą,
    • Windows Phone 8: 2.1.0.0 lub starszą,
    • BlackBerry 10 (wszystkie wersje aplikacji),

    do ustanowienia nowego kodu PIN niezbędny będzie kod PUK.

    Co to są h@słaSMS?

    H@słaSMS są to jednorazowe kody wysyłane SMS-em na telefon komórkowy zdefiniowany do tej usługi. H@słaSMS służą do zatwierdzania operacji w systemie bankowości internetowej Millenet oraz są niezbędne w procesie aktywacji aplikacji mobilnej.

    Jak aktywować H@słaSMS?

    Aktywacja H@sełSMS polega na zdefiniowaniu telefonu komórkowego w systemie Banku. Nowi Klienci Banku mogą dokonać aktywacji już podczas pierwszej wizyty w oddziale w chwili podpisania nowej umowy.

    Obecni Klienci Banku mogą dokonać aktywacji poprzez serwis telefoniczny:

    • zadzwoń na numer 801 24 HELP (801 24 4357) lub +48 22 598 40 50 (z telefonów komórkowych i spoza Polski),
    • wybierz opcję 2,
    • wprowadź 8-cyfrowy MilleKod,
    • wprowadź 8-cyfrowe H@sło1,
    • po chwili uzyskasz połączenie z operatorem.

    Możliwe jest także aktywowanie H@sełSMS przy użyciu H@sła2 pobranego z bankomatu:

    • wydrukuj H@sło2 z bankomatu Millennium przy użyciu dowolnej karty kredytowej lub debetowej Banku Millennium (wybierając opcję Kanały Bankowości Elektronicznej>Wydruk H@sła2),
    • po zalogowaniu do Millenet system poprosi Cię o podanie numeru telefonu komórkowego, na który będą wysyłane H@słaSMS,
    • po zatwierdzeniu numeru otrzymasz SMS z pierwszym H@słemSMS, które trzeba będzie wpisać w Millenet,
    • na koniec aktywacji system będzie wymagać podania wybranych znaków z wydrukowanego z bankomatu H@sła2.

  • Blokada/dezaktywacja aplikacji

    Dostęp do aplikacji został zablokowany. Co zrobić?

    Po trzykrotnym niepoprawnym podaniu kodu PIN dostęp do aplikacji jest blokowany. W celu odblokowania skorzystaj z opcji "Odzyskaj PIN" w aplikacji.

    Jeśli posiadasz wersję aplikacji w systemie:

    • iOS: 3.18b12209 lub nowszą,
    • Android: 2.12.01 lub nowszą,
    • Windows Phone 8: 2.2.0.0 lub nowszą,

    możliwość zmiany kodu PIN będzie dostępna bezpośrednio w Millenecie w opcji: Bankowość mobilna > Moje urządzenia > Zmiana PIN

    Hasło Mobilne zostało zablokowane. Co zrobić?

    Po trzykrotnym niepoprawnym podaniu Hasła Mobilnego zostaje ono zablokowane. Należy odblokować Hasło Mobilne poprzez jego zmianę w Millenecie w opcji menu: Bankowość Mobilna > Aktywacja/Ustawienia.

    Zgubiłem/am urządzenie z zainstalowaną aplikacją. Co zrobić?

    W przypadku utraty urządzenia, na którym jest zainstalowana aplikacja należy zalogować się do systemu Millenet i dezaktywować to urządzenie. Możliwe jest również całkowite zablokowanie dostępu do rachunków poprzez kanały bankowości mobilnej. W tym celu należy zadzwonić pod numer TeleMillennium (801 331 331) i poprosić o zablokowanie tego kanału.

    Jak dezaktywować urządzenie?

    Zaloguj się do systemu Millenet i wejdź w opcję: Bankowość Mobilna > Moje urządzenia, a następnie w szczegóły urządzenia i dezaktywuj je.


  • Pozostałe – wersja aplikacji, limity, widgety, QR kody, języki, błędy

    Jak mogę sprawdzić którą wersję aplikacji mam zainstalowaną na swoim urządzeniu?

    „Numer wersji aplikacji zainstalowanej na urządzeniu możesz sprawdzić w aplikacji mobilnej w systemie Android, iOS oraz BlackBerry w opcji: Kontakt przed zalogowaniem (numer wersji jest widoczny na dole ekranu). W aplikacji mobilnej w systemie Windows Phone 8 numer wersji aplikacji jest widoczny na dole ekranu logowania aplikacji.

    Jaki jest limit dzienny dla operacji wykonywanych poprzez aplikację mobilną?

    Maksymalny Limit Mobilny dzienny transakcji zlecanych za pośrednictwem aplikacji mobilnej wynosi 10 000 PLN i dotyczy transakcji takich jak: przelewy krajowe, natychmiastowe oraz doładowania telefonu.

    Czy mogę zmienić limit dzienny dla aplikacji mobilnej?

    Tak. Limit Mobilny można edytować w Millenecie: Moje ustawienia > Ustawienia zabezpieczeń > Edytuj.

    Aplikacja nie może nawiązać połączenia i pracuje w trybie offline. Co zrobić?

    Upewnij się, czy możesz nawiązać połączenie z Internetem (np. spróbuj otworzyć dowolną stronę w przeglądarce telefonu). Jeżeli Twoje urządzenie jest połączone z Internetem, a problem nadal występuje, zgłoś go poprzez skrzynkę wiadomości dostępną po zalogowaniu się do systemu Millenet.

    Co to jest widget przed zalogowaniem i do czego służy?

    Dzięki widgetowi możesz mieć podgląd salda wybranych produktów (rachunków lub kart) jeszcze przed zalogowaniem. Saldo może być wyświetlane jako kwota salda lub jako wartość procentowa ustalonej kwoty. Możesz ustalić do 5 widgetów i zarządzać nimi w opcjach aplikacji: Więcej > Ustawienia > Widgety przed zalogowaniem.

    Co to jest kod QR?

    Kod QR jest graficznym zapisem informacji w formie czarno-białych kwadratów. Kod QR może zostać zeskanowany przy użyciu telefonu komórkowego z aparatem cyfrowym i odpowiednią aplikacją, dzięki czemu informacje w nim zawarte są odczytywane przez to urządzenie. Kody QR drukowane są na rachunkach i fakturach wielu przedsiębiorstw, co ułatwia wykonanie przelewu.

    Jak skorzystać z opcji przelewu poprzez QR kod?

    Aby zrealizować przelew wybierz z opcji aplikacji mobilnej Transakcje > Skanuj i Płać > Zeskanuj kod. Po zeskanowaniu kodu dane przelewu automatycznie uzupełniają się. Upewnij się, że dane przelewu są poprawne i zatwierdź przelew.

    Jak działa opcja „Poproś o przelew"?

    Opcja „Poproś o przelew" służy do wygenerowania kodu QR, który możesz następnie wysłać osobie od której chcesz uzyskać przelew. W kodzie zawarta będzie informacja o Twoim numerze rachunku oraz kwocie na jaką chcesz, aby przelew był wykonany. Odbiorca kodu będzie miał ułatwiony proces zlecania transakcji, gdyż po zeskanowaniu kodu dane do przelewu uzupełnią się automatycznie. Opcja ta znajduje się w aplikacji mobilnej w zakładce Transakcje.

    Nie wylogowałem/am się z aplikacji. Co mam zrobić?

    Sesja wygasa automatycznie. Domyślnie aplikacja blokuje się po 5 minutach bezczynności. W ustawieniach aplikacji możesz zmienić czas po jakim aplikacja automatycznie się wyloguje. W tym celu wejdź w opcję: Więcej > Autoblokada.

    W jakich wersjach językowych dostępna jest aplikacja i gdzie można je zmieniać?

    Aplikacja dostępna jest w wersji w języku polskim oraz w języku angielskim. Język aplikacji można zmienić bezpośrednio w aplikacji w opcji Więcej > Ustawienia > Język.

    Znalazłem/am błąd w aplikacji. Gdzie to mogę zgłosić?

    Jeśli znalazłeś błąd lub usterkę w aplikacji bądź też chcesz przekazać nam swoje sugestie dotyczące aplikacji prosimy o przesłanie opisu problemu na adres kontakt@bankmillennium.pl lub poprzez skrzynkę wiadomości w Millenet.


Rozwiń pozostałe pytania i odpowiedzi