Zalane mieszkanie, niedziałająca lodówka, zablokowane drzwi wejściowe… Takie zdarzenia spadają na nas bez ostrzeżenia. Pojawiają się w najmniej oczekiwanym momencie, kiedy jesteśmy pochłonięci sprawami dnia codziennego Nie da się ich przewidzieć, ale można się na nie przygotować.

Pomoc fachowca

Najważniejsza jest szybka reakcja. Wystarczy jeden telefon, a Bank zorganizuje niezbędną pomoc ślusarza, hydraulika, elektryka, elektronika, dekarza czy specjalisty od napraw RTV/AGD, a jeśli uszkodzone zostały drzwi do mieszkania, także dozór mienia.

Pokrycie kosztów naprawy

Naprawa awarii kosztuje. Z reguły są to niewielkie kwoty, ale na przykład zalanie mieszkania to już poważna sprawa, a na wypłatę środków od ubezpieczyciela trzeba czekać. W takiej sytuacji przydatny jest natychmiastowy dostęp do dodatkowej gotówki.

Produkty dopasowane do Twoich potrzeb

Limit w koncie

Powiększa środki na rachunku, bez konieczności deklarowania celu kredytowania. Można z niego korzystać w dowolny sposób i w dowolnej chwili.

Karta kredytowa

Zapewnia swobodę finansową oraz wiele praktycznych przywilejów. Płacąc nią, korzystasz z nieoprocentowanego kredytu aż do 51 dni.

Potrzebujesz dodatkowych informacji?

Skontaktuj się z Doradcą Prestige

Linia Prestige

801 12 7000

Odwiedź nas