Dostęp i logowanie

  • Czym są Hasła SMS?

    Hasła SMS to jednorazowe kody wysyłane SMS-em na telefon komórkowy. W Millenecie Hasła SMS służą do zatwierdzania logowania i operacji w systemie bankowości internetowej dla klientów indywidualnych i firmowych posiadających dostęp do Millenetu za pomocą Millekodu.

  • Aby aktywować Hasła SMS, musisz podczas zakładania konta podać w banku numer telefonu komórkowego, na który będziesz otrzymywać jednorazowe hasła. Hasła posłużą Ci do logowania i potwierdzania operacji w Millenecie.

    W Millenecie po wydrukowaniu jednorazowego Hasła 2 w bankomacie Banku Millennium

    • Wydrukuj Hasło 2 w bankomacie Banku Millennium (wymagane jest posiadanie karty debetowej lub kredytowej)
    • Po zalogowaniu do Millenetu system poprosi Cię o podanie numeru telefonu komórkowego, na który będą wysyłane Hasła SMS
    • Po zatwierdzeniu numeru otrzymasz SMS-a z pierwszym Hasłem SMS, które należy wprowadzić w Millenecie
    • Na koniec aktywacji system poprosi o podanie wybranych cyfr z wydrukowanego w bankomacie Hasła 2

    Jeśli chcesz zmienić lub odblokować numer telefonu dla Haseł SMS, udaj się do dowolnej placówki Banku Millennium. Jeśli chcesz wyłączyć Hasła SMS, możesz to zrobić przez TeleMillennium lub w Millenecie.

    W Millenecie możesz także zablokować zdefiniowany numer telefonu dla Haseł SMS.

  • Autoryzacja Mobilna to alternatywny sposób potwierdzania logowania i operacji wykonywanych w Millenecie. Aby z niej skorzystać, pobierz i aktywuj aplikację mobilną Banku Millennium.

    • Aby zatwierdzić logowanie do Millenetu lub operację wykonywaną w Millenecie, zaloguj się do aplikacji mobilnej.
    • Po zalogowaniu zobaczysz ekran ze szczegółami wykonywanej operacji.
    • Kliknij „Zatwierdź" i gotowe!