Poznaj nas

O nas

Bank Millennium to ogólnopolski, uniwersalny bank, stanowiący centrum Grupy Banku Millennium w skład, której również wchodzą:

  • Millennium Leasing
  • Millennium Dom Maklerski
  • Millennium Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych

Działalność rozpoczęliśmy w 1989 r., a dzisiaj jesteśmy jedną z największych instytucji finansowych w Polsce. W ramach Grupy Banku Millennium zatrudniamy około 6000 pracowników. Ponad 2300 pracowników zatrudnionych jest w Centrali w Warszawie i Gdańsku. W naszej sieci detalicznej pracuje 3500 pracowników. Obsługujemy już blisko 1,5 mln aktywnych klientów detalicznych.

Marzysz o karierze w nowoczesnej instytucji finansowej? Szukasz miejsca, gdzie możesz rozwijać swoją wiedzę i umiejętności? Zapraszamy do Banku Millennium!

Możesz pracować zarówno przy obsłudze Klientów indywidualnych, jak i korporacyjnych. Możesz także podjąć pracę w wybranym przez siebie obszarze wspomagania, np.: IT, ryzyko, marketing, HR, administracja, operacje.

W Banku Millennium możesz znaleźć swoje miejsce bez względu na to, czy jesteś ekspertem z wieloletnim doświadczeniem, czy jako absolwent dopiero rozpoczynasz swoją karierę zawodową. Mamy propozycje zarówno dla zorientowanych na pracę z ludźmi humanistów, jak i uzdolnionych analitycznie matematyków. Dla nas najważniejsze jest to, że posiadasz motywację, chcesz zdobywać doświadczenie w bankowości i rozwijać się razem z nami!


Zainteresowała Cię nasza oferta pracy? Dowiedz się o nas więcej!

Nasza misja i wartości

Bank Millennium to profesjonalizm, otwartość na potrzeby Klientów, innowacyjność. Sukcesy osiągamy dzięki doświadczeniu i zaangażowaniu wszystkich Pracowników. To oni stanowią najważniejszy kapitał Banku Millennium.

Nasza misja to wspieranie klientów w osiąganiu sukcesu finansowego dzisiaj i w przyszłości.

Wartości

  • Budujemy relacje oparte na zaufaniu, 
  • jakość i innowacyjność są naszą pasją,
  • rozwijamy pracowników i promujemy współpracę, 
  • zawsze mierzymy wyżej.

 

Nagrody i wyróżnienia

Jakość usług, a zwłaszcza jakość obsługi Klienta odgrywa w Banku Millennium kluczową rolę. Wysoka jakość produktów, obsługi i komunikacji oraz ciągłe zwiększanie korzyści dla Klienta pozwala nam skutecznie wyróżniać się wśród konkurentów.

Działania na rzecz społeczeństwa

Bank Millennium aktywnie działa na rzecz społeczeństwa. Wspieramy bądź tworzymy wartościowe programy edukacyjne i inicjatywy kulturalne. Współpracujemy z organizacjami pożytku publicznego, organizując wydarzenia ważne artystycznie i społecznie. 

Szczegółowe informacje o tej sferze naszej działalności znajdują się w raporcie "Odpowiedzialny Biznes".