Mierz wyżej

Dołącz do nas i rozpocznij pracę w placówce Banku Millennium

O naszym zespole

Nasz zespół tworzą wyjątkowi ludzie, których łączy wspólny cel – satysfakcja Klienta

Obsługa Klientów indywidualnych to kluczowy obszar działalności Banku Millennium. Naszym celem jest dbanie o jakość dostarczanych usług i zadowolenie Klienta. W naszym zespole pracują osoby z różnymi zainteresowaniami, doświadczeniem i wykształceniem.

Placówka Banku Millennium to doskonałe miejsce na rozpoczęcie kariery w bankowości. Nasi pracownicy mają szansę na rozwój i awans. Większość naszej kadry kierowniczej (kierownicy placówek czy dyrektorzy sprzedaży) zaczynała pracę na stanowisku Opiekuna Klienta.

Kogo szukamy?

  • Opiekun Klienta

    Opiekun Klienta jest odpowiedzialny za cały proces sprzedaży produktów bankowych oraz obsługę transakcji bezgotówkowych i gotówkowych w placówkach. Pomaga Klientom w wyborze odpowiednich produktów i usług oraz przygotowuje umowy i dba o najwyższą jakość obsługi.

  • Specjalista ds. Sprzedaży Produktów Bankowych

    Specjalista ds. Sprzedaży Produktów Bankowych pracuje w nowoczesnych punktach zlokalizowanych w galeriach handlowych, gdzie aktywnie proponuje Klientom produkty dopasowane do ich indywidualnych potrzeb. W tej roli sprawdzą się osoby proaktywne i lubiące bezpośredni kontakt z ludźmi.

Gdzie możesz pracować?

Ponad 830 placówek detalicznych, w dużych i małych miejscowościach

Co oferujemy?

  • szkolenia przygotowujące do pracy z Klientem i produktami bankowymi

  • umowę o pracę (na początek na 12 miesięcy)

  • premię uzależnioną od wyników

  • prywatną opiekę medyczną oraz ubezpieczenie grupowe, chroniące w kryzysowych sytuacjach Ciebie i Twoich bliskich

  • dostęp do platformy kafeteryjnej z tysiącem zniżek i benefitów, w tym możliwość skorzystania z karty sportowej, biletów do kina, bonów zakupowych i voucherów

  • atmosferę opartą na zaufaniu i współpracy

  • atrakcyjne wynagrodzenie uwzgledniające staż i rozwój pracownika

  • konkursy z nagrodami, w tym program nagród pracowniczych IMPAKT

  • przejrzystą ścieżkę kariery od Opiekuna Klienta do Eksperta Bankowości Detalicznej

Jak dołączyć?

  1. 1
    Jak dołączyć? -

    Aplikacja

    Wybierz interesującą Cię ofertę pracy i wypełnij formularz rekrutacyjny.

  2. 2
    Jak dołączyć? -

    Rozmowa

    Jeśli Twoje kompetencje i doświadczenie odpowiadają profilowi poszukiwanej osoby, zadzwonimy do Ciebie i umówimy się na krótką rozmowę telefoniczną.

  3. 3
    Jak dołączyć? -

    Spotkanie

    Zaprosimy Cię na spotkanie z przedstawicielem zespołu rekrutacji oraz biznesu, podczas którego bliżej się poznamy. Kandydaci na wybrane stanowiska (Kierujący Placówką Bankową, Doradca Prestige) zostaną dodatkowo poproszeni o wykonanie testu wiedzy.

  4. 4
    Jak dołączyć? -

    Informacja zwrotna

    Z każdą osobą zaangażowaną w proces rekrutacyjny skontaktujemy się telefonicznie lub wyślemy wiadomość e-mail i poinformujemy o wyniku rekrutacji.