Proces rekrutacji

Kariera w sieci sprzedaży

Twórz z nami zgrany zespół

Jeśli masz doświadczenie w sprzedaży, a praca z ludźmi jest Twoim żywiołem, spróbuj swoich sił w jednym z naszych oddziałów. 

Przebieg procesu rekrutacji w sieci sprzedaży

APLIKACJA
Wypełnij aplikację dostępną na stronie internetowej.
W aplikacji wpisz numer referencyjny ogłoszenia.

1

Analiza Twojego CV i kontakt w przypadku pozytywnej oceny.

2

Wywiad telefoniczny lub spotkanie rekrutacyjne z pracownikiem HR.

3

Test wiedzy (dla kandydatów na Kierownika Placówki, Doradcę Prestige, Doradcę Biznes).

4

Rozmowa rekrutacyjna z Dyrektorem Regionalnym.

DECYZJA
Pozytywna lub negatywna decyzja przekazywana przez pracownika HR.
Proces rekrutacji może być modyfikowany w zależności od stanowiska, na które poszukujemy kandydata.