Bank Millennium na pierwszym miejscu w badaniu tajemniczego klienta

Jak wynika z raportu z badania przeprowadzonego przez INTERNATIONAL SERVICE CHECK, w którym tajemniczy klienci mierzyli jakość obsługi w polskich bankach, wiemy najlepiej, jak skutecznie prezentować produkty podstawowe i finalizować transakcje.

Znaleźliśmy się na podium, z bardzo wysokim wynikiem 90,8 proc. Tajemniczy klienci docenili doradców, który rzetelnie oferowali i prezentowali produkty podstawowe, a także potrafili odpowiednio finalizować i kończyć rozmowę.

Ogólnopolskie, niekomercyjne badanie przeprowadzone przez firmę badawczą INTERNATIONAL SERVICE CHECK w listopadzie 2015 r. objęło 60 placówek należących do 15 banków. Pod lupą tajemniczych klientów znalazły się: Alior Bank, Bank BPH, Bank Millennium, Bank Pekao SA, Bank Pocztowy, Bank Zachodni WBK, BGŻ BNP Paribas, Credit Agricole, Deutsche Bank, Eurobank, Getin Noble Bank, ING Bank Śląski, mBank, PKO Bank Polski oraz Raiffeisen Polbank.

Więcej informacji: http://prnews.pl/wiadomosci/ranking-polskich-bankow-w-badaniu-tajemniczego-klienta-3466478.html