Bank Millennium na Festiwalu Inteligencji Finansowej x Banking Summit

W dniach 7-8 marca 2016 r. w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie odbył się Festiwal Inteligencja Finansowa x Banking Summit, organizowany przez Studenckie Koło Naukowe Bankowości, we współpracy ze Studenckim Forum Business Center Club.

Festiwal skierowany jest do studentów, absolwentów oraz młodych przedsiębiorców. Co roku biorą w nim udział doświadczeni praktycy branży finansowej. Podczas tegorocznej edycji festiwalu uczestnicy mieli szansę poznać mechanizmy rządzące rynkami finansowymi oraz zdobyć wiedzę z zakresu zarządzania własnym portfelem.

Pierwszy dzień festiwalu został w całości poświęcony Inteligencji Finansowej. Mówiono o fuzjach i przejęciach, inwestowaniu w mieszkania na wynajem, zarządzaniu finansami osobistymi, a także w jaki sposób zadbać o emeryturę.

W drugim dniu festiwalu poruszano zagadnienia dotyczące bankowości. Warsztaty z zakresu marketingu B2B, skoncentrowanego na budowie wartości, poprowadziła Anna Gregorczyk, Dyrektor Departamentu Marketingu Bankowości Przedsiębiorstw Banku Millennium. Motywując słuchaczy do aktywności, zwróciła uwagę na najważniejsze mierniki satysfakcji klienta i szeroko omówiła narzędzia służące do budowania świadomości marki. Uczestnicy warsztatów mogli się też dowiedzieć, w jaki sposób budować i utrzymać stałą relację z klientem biznesowym. Jak podkreśla Anna Gregorczyk, warsztaty spotkały się z bardzo pozytywnym odzewem - Duża frekwencja, liczne, trafne pytania i spostrzeżenia świadczą o zainteresowaniu, jakim cieszy się temat. Warsztaty przyniosły obopólne korzyści. Studenci mogli dowiedzieć się, czym jest współczesny marketing B2B w bankowości, a dla nas była to okazja, by spotkać się ze studentami z różnych uczelni wyższych i dowiedzieć się, co ich interesuje.