Millennium Day

Millennium Day

Rozwijaj zdolności w świecie bankowości!

Millennium Day to niepowtarzalna szansa na rozwój Twoich zdolności w świecie bankowości. W programie mamy dla Ciebie:

  • historię sukcesu Radosława Kotarskiego – dowiesz się, jak zaczynał swoją karierę i co ma wspólnego z bankowością,
  • panel dyskusyjny z ekspertami Banku Millennium,
  • 4 warsztaty zdolności do wyboru prowadzone przez ekspertów bankowości,
  • test wiedzy o Banku Millennium z cenną nagrodą do wygrania! 

Startujemy 18 listopada w centrali Banku Millennium już o 11.00!
Zgłoszenia tylko do 12 listopada! Oczekuj na potwierdzenie e-mail.

Jaki warsztat wybrać dla siebie?

Zanim zapiszesz się na wybrany warsztat sprawdź online, jaka zdolność w Tobie drzemie i zobacz, jaki warsztat będzie dla Ciebie najlepszy.

Negocjacje z Klientem

Co to jest BATNA? Co różni negocjacje miękkie od twardych? Czym są negocjacje oparte na zasadach? Emocje czy racjonalne przesłanki - czym kierujemy się w trakcie negocjowania? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań dotyczących negocjacji znajdziesz na naszym warsztacie. Będziesz także miał okazję poznać ogólne reguły, procesy i emocje, które są nieodłączną częścią negocjowania. 
Negocjacje to stały element naszego życia - zapisz się na warsztat i dowiedz się, jak porozumieć się z kolegą, partnerem, szefem czy klientem.

Warsztaty kreatywności

Warsztat kreatywnego myślenia to szansa na poznanie sposobów pobudzania umysłu oraz technik twórczego myślenia, a także możliwość przećwiczenia ich w praktyce. Dobra zabawa oraz mózgowy fitness będą nam towarzyszyć w budowaniu przekazu marketingowego produktów bankowych. Zapisz się na warsztat i sprawdź, jak wykorzystać kreatywność w bankowości.

Sprzedaż E-Commerce

Mistrz e-commerce. Sprzedaż kanałami elektronicznymi nie ma przed nim tajemnic. Podobno był już na wszystkich krańcach Internetu. Potrafi zachęcić klientów do kupna on-line oraz maksymalnie uprościć proces sprzedażowy. Znajdź w sobie Mistrza e-commerce! Zapisz się na warsztat i dowiedz się, jak wygląda proces otwierania konta, jak zaprojektować kampanie adwords, w jaki sposób zaprojektować wniosek (UX, design, testy) i co zrobić, gdy ktoś już go wypełni. Zobaczysz jak przebiega logowanie i korzystanie z Millenetu i aplikacji mobilnej.

Typologia Klientów

Sprzedaż - łatwa czy trudna sprawa? Jak poprowadzić skuteczną rozmowę sprzedażową? Jak budować relację z klientem? Przyjdź na warsztat, wciel się w rolę sprzedawcy lub klienta w trakcie gry szkoleniowej i dowiedz się, jakie są oczekiwania konsumentów, co wpływa na skuteczność rozmowy sprzedażowej i jaka jest rola standardów w obsłudze klientów. Na warsztacie nauczysz się także budować relacje w rozmowach biznesowych, pogłębisz rozumienie procesów psychologicznych wpływających na decyzje zakupowe konsumentów i odkryjesz, jak dopasować rozmowę do konkretnego typu klienta.