O usłudze

Dzięki tej praktycznej usłudze faktury wysyłane są bezpośrednio na Twój rachunek w systemie transakcyjnym Millenet. Płatności za rachunki możesz regulować jednym kliknięciem za pośrednictwem swojego konta w systemie transakcyjnym.

Dlaczego warto?

  • Oszczędzasz czas i pieniądze.
  • Możesz łatwo i szybko realizować opłaty bez konieczności wypełniania dodatkowych formularzy. Gotowe polecenia przelewu wymagają jedynie Twojej akceptacji.
  • Posiadasz kontrolę nad opłatami. Wszystkie Twoje rachunki będą zgromadzone w jednym miejscu, więc nie zapomnisz o ich opłaceniu.
  • Ograniczasz ilość papieru.
  • Posiadasz możliwość rezygnacji z faktur papierowych otrzymywanych tradycyjną drogą pocztową.

Jakie rachunki mogę opłacać?

Aktualnie usługa dostępna jest dla płatności rachunków wystawionych przez:

  • Orange Polska
  • PGE Obrót S.A. Oddział z siedzibą w Warszawie
  • Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
  • PGE Obrót S.A. Oddział z siedzibą w Skarżysku Kamiennej
  • Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie
  • Pekao LEASING Sp. z o.o.
  • Elektroniczny Depozyt Papierów Wartościowych Sp. z o.o.
  • POLSKA GRUPA FARMACEUTYCZNA-HURT SP. Z O.O.
  • Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A. we Wrocławiu
  • EKO-SAN Wodociągi Lubliniec
  • Aquanet
  • ING- Bank Śląski S.A.
  • Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Raciborzu
  • Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Rybniku
  • Wodociągi Dębickie
  • Eurocash S.A.
  • Wodociągi Słupsk Sp. z o.o.

Jak korzystać?

  1. Zaloguj się do Millenet.
  2. Wybierz z menu opcję: Przelewy – Faktury elektroniczne – Lista porozumień a następnie Nowe porozumienie.
  3. Wypełnij formularz:
    • wybierz Dostawcę,
    • wprowadź nadany Ci przez dostawcę usług Identyfikator odbiorcy,
    • wpisz skróconą nazwę porozumienia,
    • potwierdź dane i zaakceptuj je przy pomocy H@słaSMS.
  4. Po wypełnieniu formularza nadany zostanie 10 cyfrowy Kod wniosku. Aby usługa była aktywna, należy przekazać ten Kod wniosku do Dostawcy.

Uwaga! Wniosek o otrzymywanie faktur elektronicznych możesz złożyć w imieniu osoby trzeciej - przekaż jej kod potwierdzający.

Sprawdź, w jaki sposób przekazać Kod wniosku do Dostawcy

Jak Klient Orange może skorzystać z usługi invoobill?

Uwaga: z usługi invoobill mogą skorzystać tylko Klienci usług mobilnych.

Krok 1

Klient uaktywnia usługę invoobill w systemie bankowości internetowej. Wskazuje - Orange Polska S.A. jako dostawcę usług, od którego rachunki/faktury chce otrzymywać za pośrednictwem invoobilla i podaje numer konta Klienta. Potrzebny numer znajduje się na fakturze w lewym górnym rogu, pod danymi nabywcy.

Numer swojego Konta Klienta w Orange można również sprawdzić na stronie www.orange.pl/on-line po zalogowaniu się do swojego konta w zakładce "podsumowanie".

Krok 2

Dla zapewnienia bezpieczeństwa danych Klienta, po zaakceptowaniu formularza wysłany jest 10 cyfrowy kod wniosku, który należy przekazać do systemu informatycznego Orange. W tym celu otrzymany kod wniosku oraz numer konta Klienta, powinien być wprowadzony do formularza elektronicznego dostępnego pod adresem http://invoobill.pl/orange. W dalszej części formularza proszę wpisać również dane służące do weryfikacji Klienta w systemie Orange.

Pytania i odpowiedzi