Faktury elektroniczne

Dzięki tej praktycznej usłudze faktury wysyłane są bezpośrednio na Twój rachunek w systemie transakcyjnym Millenet. Płatności za rachunki możesz regulować jednym kliknięciem za pośrednictwem swojego konta w systemie transakcyjnym.

 

Jak korzystać?

1. Zaloguj się do Millenet.

2. Z menu bocznego wybierz opcję Faktury elektroniczne, a następnie Nowe porozumienie.

3. Wypełnij formularz:

  • wybierz Dostawcę,
  • wprowadź nadany Ci przez dostawcę usług Identyfikator odbiorcy,
  • wpisz skróconą nazwę porozumienia,
  • potwierdź dane i zaakceptuj je przy pomocy H@słaSMS.

4. Po wypełnieniu formularza nadany zostanie 10 cyfrowy Kod wniosku. Aby usługa była aktywna, należy przekazać ten Kod wniosku do Dostawcy.


Uwaga! Wniosek o otrzymywanie Faktur elektronicznych możesz złożyć w imieniu osoby trzeciej - przekaż jej kod potwierdzający.

Sprawdź, w jaki sposób przekazać Kod wniosku do Dostawcy

 

Dlaczego warto?

  • Oszczędzasz czas i pieniądze.
  • Możesz łatwo i szybko realizować opłaty bez konieczności wypełniania dodatkowych formularzy. Gotowe polecenia przelewu wymagają jedynie Twojej akceptacji.
  • Posiadasz kontrolę nad opłatami.
  • Wszystkie Twoje rachunki będą zgromadzone w jednym miejscu, więc nie zapomnisz o ich opłaceniu.
  • Ograniczasz ilość papieru.
  • Posiadasz możliwość rezygnacji z faktur papierowych otrzymywanych tradycyjną drogą pocztową.

Jakie rachunki mogę opłacać?

Aktualnie usługa dostępna jest dla płatności rachunków wystawionych przez:

  • PGE Obrót S.A. Oddział z siedzibą w Warszawie
  • Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
  • nc+ (ITI Neovision S.A.)
  • PGE Obrót S.A. Oddział z siedzibą w Skarżysku Kamiennej
  • Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie
  • Pekao LEASING Sp. z o.o.
  • Play (P4 Sp. z o.o.)
  • Elektroniczny Depozyt Papierów Wartościowych Sp. z o.o.
  • POLSKA GRUPA FARMACEUTYCZNA- HURT SP. Z O.O.
  • Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A. we Wrocławiu
  • EKO-SAN Wodociągi Lubliniec
  • Aquanet
  • ING- Bank Śląski S.A.
  • Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Raciborzu
  • Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Rybniku

Pytania i odpowiedzi

  • Jak skorzystać z usługi?

    Aby skorzystać z usługi Faktury elektroniczne:

    1. Zaloguj się do Millenet.

    2. Z menu bocznego wybierz opcję Faktury elektroniczne a następnie odnośnik Nowe porozumienie.

    3. Wypełnij formularz znajdujący się na ekranie Nowe porozumienie:

    • Wybierz Dostawcę/Tytuł płatności.
    • Wpisz Identyfikator odbiorcy oraz nazwę skróconą porozumienia.
    • Po potwierdzeniu ustawień H@słemSMS wyświetli się Kod wniosku.
    • Kod wniosku jest konieczny aby sfinalizować proces porozumienia (sposób kontaktu w tym celu z firmą zależy od tego, jaka firma została wybrana).

  • Gdzie odnajdę Identyfikator Odbiorcy?

    Identyfikator odbiorcy można odnaleźć, w zależności od Wystawcy faktur:

    FIRMA GDZIE ODNALEŹĆ
    ITI Neovision Sp. z o.o.

    Wymagany numer abonenta znajdziesz na swojej fakturze.

    Przykład faktury

     

    Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.

    Wymagany numer polisy znajdziesz w lewym górnym rogu swojej polisy.

    Przykład faktury

    PGE Zakład Energetyczny Warszawa - Teren S.A.

    Wymagany numer ewidencyjny znajdziesz na swojej fakturze.

    Przykład faktury

    PGE Zakłady Energetyczne Okręgu Radomsko-Kieleckiego S.A.

    Wymagany numer nabywcy znajdziesz na swojej fakturze.
    Poniżej zamieszczamy przykładowe faktury:

    Wzór faktury wystawionej przez Inkasenta 

    Wzór faktury wystawionej przez RBOK


  • Co to jest Kod wniosku?

    Kod wniosku jest to kod generowany w systemie, który będzie potrzebny do sfinalizowania porozumienia z wybraną firmą w systemie. Sposób kontaktu w tym celu z firmą zależy od tego, jaka firma została wybrana.

    Dowiedz się więcej


  • Czy usługa jest płatna?

    Nie, usługa jest bezpłatna.


  • Jakich firm rachunki mogę opłacać w systemie?

    Aktualnie usługa jest dostępna dla płatności rachunków wystawionych przez:

    • P4 Sp. z o.o. – operator sieci Play

    • PGE Obrót S.A.

    • Aquanet S.A.

    • NC+

    • PGE ZEORK Dystrybucja Sp. z o.o.

    • Pekao LEASING Sp. z o.o.

    • Akademia Leona Koźmińskiego

    • MPWiK Wrocław

    • PWIK Rybnik

    • ZWIK Racibórz

    • Link4 TU S.A.

    • ING S.A.

    • EKO-SAN

    • Polska Grupa Farmaceutyczna S.A.

    • Elektroniczny Depozyt Papierów Wartościowych Sp. z o.o.


  • Ile mam czasu na przekazanie Kodu wniosku?

    W ciągu 30 dni od momentu złożenia wniosku o porozumienie. Po upływie tego terminu należy jeszcze raz złożyć wniosek o porozumienie, z nowym Kodem wniosku.


  • Co będę otrzymywał od firmy, z którą zawarłem porozumienie?

    Następna przesyłka, zamiast pocztą tradycyjną przyjdzie bezpośrednio do systemu transakcyjnego Millenet. Przesyłka może zawierać rachunki, faktury oraz dostarczane wraz z nimi materiały: informacje o ofercie, bilingi itd.


  • Czy mogę złożyć wniosek o porozumienie w imieniu innej osoby?

    Tak, należy jednak pamiętać o przekazaniu osobie trzeciej Kodu wniosku.


  • Czy mogę zawrzeć nowe porozumienie z firmą, z którą już raz zawarłem porozumienie?

    Tak, ponowne złożenie wniosku o porozumienie jest możliwe.


  • Jak opłacać fakturę poprzez Millenet?

    Należy zalogować się do Millenet, a następnie wybrać zakładkę: Faktury elektroniczne > Lista. Aby zapłacić fakturę, należy kliknąć tylko przycisk: Zapłać. Formatka przelewu wypełniona jest automatycznie. Po zaakceptowaniu przelewu, polecenie przelewu zostało złożone!